Dec 27, 2011

kenapa kenapa ?

hemm , kenapa ?
kenapa perlu hadirnya orang ketiga ?
kenapa hubungan aku dgn dia kena ada orang kacau ?
aku nak bahagia dgn dia , aku nak hidup dgn dia . 
kenapa engkau kena sibuk ?
hemm , aku tahu aku TAK SEHEBAD ENGKAU :)
kau handsome sangad kan ?
kau pergi laa cari orang lain , kau kan jambu . 
haihh , kenapa kau nak kena amik awek aku jugak ?
awek aku lawa ? haha , kau boleh cari lagi lawa laa kat KL tuu . 
kau takpayah kacau hubungan aku dgn dia jee . 
tu jee aku mintak , aku tahu aku tak handsome macam kau . 
huh , kau jgn buat aku macamni . 
aku sayang dia doh , aku tahu .
dia pun sayang aku , hemm . 
kau tolong tinggalkan dia ? untuk aku ?
please , aku nak hidup dgn dia laa :(
pleaseeeee ? :'(