Aug 9, 2011

do i care ?

heyy peeps ,
im back .

now , can we talk about my gf again ?
haha , jejambu sikit :)
hee ~ korg nak tahu tak ?
aku dah laa baru je couple dengan dia . 
ramai gila laa yg nak kacau . 
mcm hape jeh , 
takboleh nak tgk aku senang langsung =='
hampeh . 
" kalau kau taknak org kacau kau , pg buat negera sendiri " my friend said .

adehh -_-
tolonglahh , jgn kacau aku dgn dia . 
aku dgn dia taknak pecah-2 mcm dulu , 
kami nak kekal .
kalau dulu 3 tahun ?
kali niy kami nak ke jinjang pelamin :D
berapa tahun lah sgt ken ?
hoho !
" no mus no . you have to focus on your study " my mother said .

hmm , mmg aku syg dia .
korg kesah apa ?
kan sng kalau semua org bahagia tgk aku dgn dia . 
tak guna lah gaduh gaduh . 
aduhh ,
aku dah mula nak syg dia blek mcm dulu . 
and dia pun sama . 
please please .
dont disturb us :)
" nak kacau , nak kacau jugak " my sister said .

aduhh , cuba jgn kacau aku nak tulis .
potong mood laa .
hmm , dah laa . thats all . 
kacau btol yg ada tulisan merah niy . 
aku belah lah weyy .
apeee pun tak boleyyyy !
" shut up ! " all of they scream .

eyra zailani <3